30 Mayıs 2013 Perşembe


KAZOVA TEKSTİL İŞÇİLERİ HAKLARINI

ALABİLMEK ÇİN YÜRÜDÜLER
27 Mart itibariyle, patronları Ümit Somuncu ve Mustafa Umut Somuncu’dan gasp edilen haklarını alabilmek için eylemler yapmaya başlayan ve 29 Nisan günü fabrika önüne kurdukları çadırda direnişlerini sürdüren Kazova Tekstil işçileri, 29 Mayıs Çarşamba günü Şişli Camisi önünden fabrika önüne kadar yürüyüş yaptılar.

Saat 13.00’da Şişli Camisi önünde bir araya gelerek, ‘’KAZOVA TRİKOTAJ PATRONLARI ÜMİT SOMUNCU VE MUSTAFA UMUT SOMUNCU’YA HAKLARIMIZI YEDİRMEYECEĞİZ’’ pankartını açıp, Bomonti’deki fabrika önüne kurdukları çadıra kadar yürüdüler. ‘’SADAKA DEĞİL HAKKIMIZI İSTİYORUZ, HAKKIMIZI ÜMİT SOMUNCUYA YEDİRMEYİZ, İŞÇİYİZ HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ’’ sloganları eşliğinde fabrikanın önüne gelindiğinde yapılan basın açıklamasında;

 “Fabrikanın içinden mal kaçırarak içini talan etmek istediler. Büyük bir bölümünü başardılar. 29 Nisan günü fabrikanın önüne çadır kurarak bu gidişata dur demek istedik. Geçtiğimiz hafta içeri girip tabela sökmeye çalıştılar, bizlerde izin vermedik. Öğrendiğimiz kadarıyla fabrikayı Perzoni’nin sahipleri almışlar. Gidip kendileriyle görüştük. Kendisi; ‘ben tabela için adam yollamadım. Gelenler benim adamım değil, daha bana anahtar teslim etmediler. Ben sizin patronunuzun haciz borcunu kapattım. Sizin alacaklarınızı da konuştuk. Kendisine nakit parada verdim. Muhatabınız ben değilim. Onlar ay sonuna kadar içeriyi boşaltacak ben de yıkıp otel yapacağım’ diyor.

Ancak yanılıyor. Bir muhatabımız da kendisidir. Biz burada hakkımızı almak için direnirken sen bile bile neden parayı onlara veriyorsun? Patronlarımız kadar bizlerinde hak sahibi olduğumuz bir yeri alırken bize de danışman gerekirdi” denilerek, haklarını alana kadar direnişlerini sürdüreceklerini vurguladılar. 
Atılan sloganların ardından haftaya aynı saatte buluşulacağı duyurusuyla eylem sonlandırıldı.

KAZOVA TEKSTİL İŞÇİLERİ
DİRENİŞ ÇADIRI ADRESİ: İyiniyet Sok. No: 17 Merkez Mh. Şişli
BLOGSPOT ADRESİ:  kazovaiscileri.blogspot.com
MAİL ADRESİ: kazovaiscileri@gmail.com

TELEFON NUMARASI: 0542 353 68 17



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder